POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
1. Această Politică de confidențialitate stabilește regulile de prelucrare a datelor cu caracter personal obținute prin intermediul magazinului online jameshawk.ro (denumit în continuare „Magazinul online”).
2. Proprietarul Magazinului online și, în același timp, operatorul de date este NAPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ cu sediul social în Varșovia (02-675), ul. Wołoska 18, înscrisă în Registrul Antreprenorilor al Registrului Curții Naționale ținut de Judecătoria Capitalei Varșovia Warszawa din Varșovia, Secția 14 Comercială a Registrului Curții Naționale sub numărul KRS 0000665560, cu capital social de 5.000 PLN, NIP: 9721250921, REGON: 302824807, denumită în continuare NAPO Sp. z o. o.
3. Datele personale colectate de NAPO Sp. z o. o. prin intermediul Magazinului Online sunt prelucrate în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și cu privire la libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), denumită și GDPR.
4. NAPO Sp. z o. o. are o grijă deosebită pentru a respecta confidențialitatea clienților care vizitează Magazinul Online.

§ 1 Tipul datelor prelucrate, scopurile și temeiul juridic
1.NAPO Sp. z o. o. colectează informații despre persoane fizice care efectuează tranzacții juridice fără legătură directă cu activitatea lor, persoane fizice care desfășoară activitate comercială sau profesională în nume propriu și persoane fizice care reprezintă persoane juridice sau unități organizatorice care nu sunt persoane juridice, cărora legea le conferă capacitate juridică. , denumiti in continuare in comun Clienti .
2. Datele personale ale clienților sunt colectate în cazul:
a) plasarea unei comenzi în Magazinul Online în vederea executării contractului. Temei juridic: necesitatea executării contractului (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR);
b) abonamentul la newsletter (Newsletter), în vederea executării contractului, al cărui obiect îl constituie serviciul prestat electronic. Temei juridic – consimțământul persoanei vizate de a executa contractul de furnizare a serviciului Newsletter (articolul 6 alineatul (1) litera (a) din GDPR);
c) utilizarea serviciului de formular de contact din Magazinul Online în vederea executării contractului furnizat electronic. Temei juridic: necesitatea executării contractului pentru furnizarea serviciului de formular de contact (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR);
d) anchete de satisfacție a clienților. Temei juridic: necesitatea prelucrării pentru implementarea interesului legal justificat al NAPO Sp. z o. o., constând în asigurarea și menținerea calității înalte a serviciilor și a nivelului de satisfacție a clienților cu produse și servicii (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR).
3. Atunci când plasează o comandă în Magazinul Online, Clientul furnizează următoarele date:
a) adresa de e-mail;
b) detalii adresa:
a. cod poștal și oraș;
b. strada cu numarul casei/apartamentului.
c) nume si prenume;
d) numărul de telefon.
4. În cazul Antreprenorilor, domeniul de aplicare al datelor de mai sus este extins suplimentar prin:
a) societatea Antreprenorului;
b) numărul NIP.
5. La utilizarea serviciului Newsletter, Clientul furnizează următoarele date:
a) adresa de e-mail;
b) nume.
6. La utilizarea serviciului formular de contact, Clientul furnizează următoarele date:
a) adresa de e-mail;
b) numele.
7. În cazul anchetelor de satisfacție a clienților, NAPO Sp. z o. o. prelucrează următoarele date:
a) adresa de e-mail;
b) numărul de comandă.
8. La utilizarea Site-ului Magazin, pot fi descărcate informații suplimentare, în special: adresa IP atribuită computerului Clientului sau adresa IP externă a furnizorului de internet, numele domeniului, tipul browserului, timpul de acces, tipul sistemului de operare.
9. Datele de navigare pot fi, de asemenea, colectate de la Clienți, inclusiv informații despre link-uri și referințe pe care aceștia decid să facă clic sau alte activități întreprinse în Magazinul Online. Temei juridic – interes legitim (articolul 6(1)(f) din GDPR), constând în facilitarea utilizării serviciilor furnizate electronic și îmbunătățirea funcționalității acestor servicii.
10. În vederea stabilirii, urmăririi și punerii în aplicare a revendicărilor, unele date personale furnizate de Client în cadrul utilizării funcționalității din Magazinul Online pot fi prelucrate, precum: nume, prenume, date privind utilizarea serviciilor, în cazul în care revendicările rezultă din modul în care Clientul utilizează serviciile, alte date necesare pentru a dovedi existența revendicării, inclusiv amploarea prejudiciului suferit. Temei juridic – interes legitim (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR), constând în stabilirea, urmărirea și executarea cererilor și apărarea împotriva pretențiilor în procedurile în fața instanțelor și a altor autorități ale statului.
11. NAPO Sp. z o. o. prelucrează date cu caracter personal, inclusiv: nume, prenume, adresa de e-mail, precum și răspunsuri la întrebări pregătite ca parte a anchetei de satisfacție și formulare utilizate pentru sondajul de satisfacție. Participarea la astfel de acțiuni este voluntară. În cazul în care Clientul nu este de acord să participe la acestea, acesta poate informa NAPO Sp. z o. o. la adresa conform §5, iar apoi NAPO Sp. z o. o. va bloca datele relevante. Temei juridic – interes legitim (Articolul 6(1)(f) din GDPR), constând în îmbunătățirea funcționalității serviciilor furnizate electronic și evaluarea satisfacției față de serviciile pe care le furnizăm.
12. Transferul datelor cu caracter personal către NAPO Sp. z o. o. este voluntară, în legătură cu contractele încheiate sau prestarea de servicii prin intermediul Site-ului Magazinului, cu condiția însă că nefurnizarea datelor specificate în formulare va împiedica transmiterea și executarea comenzii Clientului și utilizarea servicii furnizate electronic.
§ 2 Cui sunt datele puse la dispoziție sau încredințate și cât timp sunt păstrate?
1. Datele personale ale Clientului sunt transferate către furnizorii de servicii utilizați de NAPO Sp. z o. o. când rulați Magazinul online. Furnizorii de servicii cărora le sunt transferate datele cu caracter personal, în funcție de aranjamentele contractuale și de circumstanțe, sau sunt supuși NAPO Sp. z o. o. în ceea ce privește scopurile și metodele de prelucrare a datelor (operatori), sau determină în mod independent scopurile și metodele de prelucrare a acestora (administratori).
a) Entități de prelucrare. NAPO Sp. z o. o. folosește furnizori care prelucrează date cu caracter personal numai la solicitarea NAPO Sp. z o. o. Acestea includ de ex. Furnizori care furnizează servicii de găzduire, servicii de contabilitate, sisteme de marketing, sisteme de sondaje privind satisfacția clienților, sisteme de analiză a traficului în Magazinul Online, sisteme de analiză a eficacității campaniilor de marketing;
b) Administratori. NAPO Sp. z o. o. folosește furnizori care nu acționează doar la instrucțiuni și stabilesc scopurile și metodele de utilizare a datelor personale ale clienților înșiși. Furnizează plăți electronice și servicii bancare.
2. Locația. Furnizorii de servicii au sediul în Polonia și în alte țări din Spațiul Economic European (SEE).
3. Datele personale ale clienților sunt stocate:
a) Dacă baza prelucrării datelor cu caracter personal este consimțământul, atunci datele personale ale Clientului sunt prelucrate de către NAPO Sp. z o. o. până la revocarea consimțământului, iar după revocarea consimțământului pentru o perioadă de timp corespunzătoare termenului de prescripție a pretențiilor ce pot fi formulate de NAPO Sp. z o. o. şi care pot fi ridicate împotriva ei. Cu excepția cazului în care o prevedere specială prevede altfel, termenul de prescripție este de șase ani, iar pentru cererile de prestații periodice și cererile legate de conducerea unei afaceri – trei ani.
b) Dacă baza prelucrării datelor este executarea contractului, atunci datele personale ale Clientului sunt prelucrate de către NAPO Sp. z o. o. atâta timp cât este necesar executării contractului, iar după acest timp pentru o perioadă corespunzătoare termenului de prescripție a creanțelor. Cu excepția cazului în care o prevedere specială prevede altfel, termenul de prescripție este de șase ani, iar pentru cererile de prestații periodice și cererile legate de conducerea unei afaceri – trei ani.
4. În cazul unei achiziții în Magazinul Online, datele personale pot fi transferate, în funcție de alegerea Clientului, către următoarele entități în vederea livrării bunurilor comandate:
a) firma de curierat;
5. În cazul în care Clientul selectează o plată prin sistemul PayU, datele sale personale sunt transferate în măsura necesară pentru ca plata să fie efectuată către PayU SA cu sediul social în Poznań (60-166), la ul . Grunwaldzka 182, înscrisă în Registrul Antreprenorilor ținut de Judecătoria Poznań – Nowe Miasto și Wilda din Poznań, Secția a 8-a Comercială a Registrului Tribunalului Național sub numărul KRS 0000274399.
6. În cazul în care Clientul selectează o plată prin sistemul de plată extern Stripe, datele sale personale sunt transferate în măsura necesară pentru ca plata să fie efectuată către Stripe Payments Europe, Ltd. cu sediul social în San Francisco, 510 Townsend StreetSan Francisco, CA 94103, SUA.
7. Datele de navigare pot fi folosite pentru a oferi clienților un serviciu mai bun, pentru a analiza datele statistice și pentru a adapta Magazinul Online la preferințele clienților, precum și pentru a administra Magazinul Online.
8. În cazul în care Clientul se abonează la buletinul informativ (Newsletter) la adresa sa de e-mail NAPO Sp. z o. o. va trimite mesaje electronice care conțin informații comerciale despre promoții și produse noi disponibile în Magazinul Online.
9. Dacă NAPO Sp. z o. o. furnizează date cu caracter personal autorităților abilitate ale statului, în special unităților organizatorice ale Parchetului, Poliției, Președintelui Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, Președintelui Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorului sau Președintelui Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal. Comunicatii.
§ 3 Mecanism cookie, adresa IP
1. Magazinul online folosește fișiere mici numite cookie-uri. Ele sunt salvate de NAPO Sp. z o. o. pe dispozitivul final al persoanei care vizitează Magazinul Online, dacă browserul web permite acest lucru. Un fișier cookie conține de obicei numele domeniului din care provine, „timpul său de expirare” și un număr individual, selectat aleatoriu, care identifică acest fișier.Informațiile colectate folosind acest tip de fișiere ajută la adaptarea produselor oferite de NAPO Sp. z oo la preferințele individuale și nevoile reale ale oamenilor.vizitatorii Magazinului Online De asemenea, oferă posibilitatea de a elabora statistici generale ale vizitelor la produsele prezentate în Magazinul Online.
2. NAPO Sp. z o. o. folosește două tipuri de cookie-uri:
a) Cookie-uri de sesiune: după ce sesiunea browserului se încheie sau computerul este oprit, informațiile salvate sunt șterse din memoria dispozitivului. Mecanismul cookie-urilor de sesiune nu permite descărcarea de date personale sau informații confidențiale de pe computerele Clienților.
b) Cookie-uri persistente: sunt stocate în memoria dispozitivului final al Clientului și rămân acolo până când sunt șterse sau expiră. Mecanismul cookie-urilor persistente nu permite descărcarea niciunei date personale sau a oricărei informații confidențiale de pe computerul Clientului.
3. NAPO Sp. z o. o. folosește propriile cookie-uri pentru a:
a) analize și cercetări, precum și audituri de audiență, în special pentru a crea statistici anonime care ajută la înțelegerea modului în care clienții folosesc Site-ul Magazinului, ceea ce permite îmbunătățirea structurii și conținutului acestuia.
4. Mecanismul cookie este sigur pentru computerele Clienților Magazinului Online. În special, în acest mod nu este posibilă obținerea de viruși sau alt software nedorit sau software rău intenționat pe computerele Clienților. Cu toate acestea, în browserele lor, clienții au opțiunea de a limita sau dezactiva accesul cookie-urilor la computere. Dacă utilizați această opțiune, utilizarea Magazinului Online va fi posibilă, cu excepția funcțiilor care prin natura lor necesită cookie-uri.
5. Mai jos vă prezentăm modul în care puteți modifica setările browserelor web populare cu privire la utilizarea cookie-urilor:
a) browser Internet Explorer;
b) browser Microsoft EDGE;
c) browser Mozilla Firefox;
d) browser Chrome și Chrome Mobile;
e) browser Safari și Safari Mobile;
f) Browser Opera.
6. NAPO Sp. z o. o. poate colecta adresele IP ale Clienților. Adresa IP este un număr atribuit computerului persoanei care vizitează Magazinul Online de către furnizorul de servicii de internet. Numărul IP permite accesul la Internet. În cele mai multe cazuri, este atribuit computerului în mod dinamic, adică se schimbă de fiecare dată când vă conectați la Internet. Adresa IP este folosită de NAPO Sp. z o. o. la diagnosticarea problemelor tehnice cu serverul, realizarea de analize statistice (de ex. stabilirea din ce regiuni înregistrăm cele mai multe vizite), ca informații utile în administrarea și îmbunătățirea Magazinului Online, precum și în scopuri de securitate și posibilă identificare a programelor automate nedorite împovărând serverul răsfoind conținutul Magazinului Online.
7. Magazinul online conține link-uri și referințe către alte site-uri web. NAPO Sp. z o. o. nu este responsabil pentru regulile de protecție a confidențialității aplicabile acestora.

§ 4 Drepturile persoanelor vizate
1. Dreptul de retragere a consimțământului – temei legal: art. 7 sec. 3 GDPR.
a) Clientul are dreptul de a retrage orice consimțământ acordat NAPO Sp. z o. o.
b) Retragerea consimțământului produce efecte din momentul retragerii consimțământului.
c) Retragerea consimțământului nu afectează prelucrarea efectuată de către NAPO Sp. z o. o. în conformitate cu legea înainte de retragerea acesteia.
d) Retragerea consimțământului nu atrage consecințe negative pentru Client, însă poate împiedica utilizarea ulterioară a serviciilor sau funcționalităților care, în conformitate cu legea NAPO Sp. z o. o. poate depune mărturie numai cu acordul.
2. Dreptul de a vă opune prelucrării datelor – temei legal: art. 21 GDPR.
a) Clientul are dreptul de a se opune în orice moment – din motive legate de situația sa particulară – prelucrării datelor sale personale, inclusiv profilării, dacă NAPO Sp. z o. o. își prelucrează datele pe baza unui interes legitim, de exemplu marketingul produselor și serviciilor NAPO Sp. z o. o., păstrarea statisticilor privind utilizarea funcționalităților individuale ale Magazinului Online și facilitarea utilizării Magazinului Online, precum și sondaje de satisfacție.
b) Renunțarea sub forma unui e-mail de la primirea de mesaje de marketing privind produse sau servicii va însemna obiecția Clientului față de prelucrarea datelor sale personale, inclusiv de profilare în aceste scopuri.
c) În cazul în care obiecția Clientului se dovedește a fi întemeiată și NAPO Sp. z o. o. nu va avea alt temei legal pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, datele personale ale Clientului vor fi șterse, la care Clientul s-a opus prelucrării.
3. Dreptul de ștergere a datelor („dreptul de a fi uitat”) – temei legal: art. 17 GDPR.
a) Clientul are dreptul de a solicita ștergerea tuturor sau a unora dintre datele sale personale.
b) Clientul are dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal dacă:
a. datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate sau pentru care au fost prelucrate;
b. a retras un consimțământ specific în măsura în care datele cu caracter personal au fost prelucrate pe baza consimțământului său;
c. s-a opus utilizării datelor sale în scopuri de marketing;
d. datele personale sunt prelucrate ilegal;
e. datele cu caracter personal trebuie șterse pentru a respecta o obligație legală prevăzută de dreptul Uniunii sau de legea unui stat membru către care NAPO Sp. z o. o. este supus;
f. au fost colectate date cu caracter personal în legătură cu oferirea de servicii societății informaționale.
c) În ciuda solicitării de ștergere a datelor cu caracter personal în legătură cu obiecția sau retragerea consimțământului, NAPO Sp. z o. o. poate păstra anumite date cu caracter personal în măsura în care prelucrarea este necesară pentru a stabili, urmări sau apăra pretenții, precum și pentru a îndeplini o obligație legală care impune prelucrarea conform dreptului Uniunii sau al legislației unui stat membru față de care NAPO Sp. z o. o. Acest lucru se aplică în special datelor cu caracter personal, inclusiv: nume, prenume, adresa de e-mail, date care sunt păstrate în scopul soluționării reclamațiilor și reclamațiilor legate de utilizarea NAPO Sp. z o. o., sau suplimentar, adresa de reședință/adresa de corespondență, numărul de comandă, ale căror date sunt păstrate în scopul examinării reclamațiilor și reclamațiilor referitoare la contractele încheiate sau la prestarea de servicii.
4. Dreptul la limitarea prelucrarii datelor – temei legal: art. 18 GDPR.
a) Clientul are dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor sale personale. Transmiterea unei cereri, până când aceasta este luată în considerare, împiedică utilizarea unor funcționalități sau servicii specifice, a căror utilizare va implica prelucrarea datelor vizate de cerere. NAPO Sp. z o. o. nu va trimite niciun mesaj, inclusiv cele de marketing.
b) Clientul are dreptul de a solicita restricționarea utilizării datelor cu caracter personal în următoarele cazuri:
a. când pune la îndoială corectitudinea datelor sale personale – atunci NAPO Sp. z o. o. limitează utilizarea acestora pentru timpul necesar verificării corectitudinii datelor, dar nu mai mult de 7 zile;
b. atunci când prelucrarea datelor este ilegală, iar în loc să șterge datele, Clientul solicită restricționarea utilizării acestora;
c. atunci când datele cu caracter personal nu mai sunt necesare în scopurile pentru care au fost colectate sau utilizate, dar sunt necesare de către Client pentru a stabili, urmări sau apăra pretenții;
d. când s-a opus utilizării datelor sale – atunci restrângerea are loc pentru timpul necesar pentru a lua în considerare dacă – din cauza situației speciale – protecția intereselor, drepturilor și libertăților Clientului depășește interesele urmărite de Administrator la prelucrarea datelor cu caracter personal ale Clientului.
5. Dreptul de acces la date – temei legal: art. 15 GDPR.
a) Clientul are dreptul de a obține confirmarea de la Administrator dacă prelucrează date cu caracter personal, iar în acest caz, Clientul are dreptul de a:
a.accesarea datelor dvs. personale;
b. obține informații despre scopurile prelucrării, categoriile de date cu caracter personal în curs de prelucrare, despre destinatarii sau categoriile de destinatari ai acestor date, perioada planificată de stocare a datelor Clientului sau despre criteriile de determinare a acestei perioade (la determinarea perioadei planificate). nu este posibilă prelucrarea datelor), despre drepturile Clientului în temeiul GDPR și despre dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere, despre sursa acestor date, despre luarea automată a deciziilor, inclusiv crearea de profiluri și despre măsurile de protecție aplicate în legătură cu transferul acestor date în afara Uniunii Europene;
c. obțineți o copie a datelor dumneavoastră personale.
6. Dreptul la rectificarea datelor – temei legal: art. 16 GDPR.
a) Clientul are dreptul de a solicita Administratorului să rectifice imediat datele sale personale care sunt incorecte. Ținând cont de scopurile prelucrării, persoana vizată are dreptul de a solicita completarea datelor cu caracter personal incomplete, inclusiv prin transmiterea unei declarații suplimentare, trimiterea unei cereri la adresa de e-mail în conformitate cu §5 din Politica de confidențialitate.
7. Dreptul la transferul datelor – temei legal: art. 20 GDPR.
a) Clientul are dreptul de a primi datele sale personale, pe care le-a furnizat Administratorului, și apoi să le trimită altui administrator de date cu caracter personal la alegerea sa. De asemenea, clientul are dreptul de a solicita ca datele personale să fie transmise de către Administrator direct unui astfel de administrator, dacă este posibil din punct de vedere tehnic. În acest caz, Administratorul va trimite datele personale ale Clientului sub forma unui fișier în format csv, care este un format utilizat în mod obișnuit, care poate fi citit de mașină și permite trimiterea datelor primite către un alt administrator de date cu caracter personal.
8. În cazul în care Clientul își exercită dreptul rezultat din drepturile de mai sus, NAPO Sp. z o. o. se conformează cererii sau refuză să o dea imediat curs, dar nu mai târziu de o lună de la primirea acesteia. Totuși, dacă – din cauza naturii complicate a cererii sau a numărului de cereri – NAPO Sp. z o. o. nu va putea face față solicitării în termen de o lună, îi va răspunde în următoarele două luni informând Clientul în prealabil în termen de o lună de la primirea cererii – despre prelungirea prevăzută a termenului și motivele acesteia.
9. Clientul poate depune reclamații, întrebări și solicitări către Administrator cu privire la prelucrarea datelor sale personale și exercitarea drepturilor sale.
10. Clientul are dreptul de a cere de la NAPO Sp. z o. o. să furnizeze copii ale clauzelor contractuale standard prin direcționarea anchetei în modul indicat în §5 din Politica de confidențialitate.
11. Clientul are dreptul de a depune o plângere la Președintele Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal în scopul încălcării drepturilor sale la protecția datelor cu caracter personal sau a altor drepturi acordate în temeiul GDPR.

§ 5 Modificări ale Politicii de confidențialitate
1. Politica de confidențialitate se poate modifica, ceea ce NAPO Sp. z o. o. va informa clienții cu 7 zile înainte.
2. Întrebările legate de Politica de confidențialitate trebuie trimise la următoarea adresă: support@jameshawk.ro
3. Data ultimei modificări: 19.07.2023.