Întrebări frecvente
Produse
Ajutorul pentru dimensionarea produselor este disponibil pe pagina produsului respectiv, în secțiunea de descriere derulantă.
Livrare și plată
Puteți găsi o listă a tuturor metodelor de plată disponibile la rubrica livrare și plată →.
Puteți găsi o listă a tuturor metodelor de expediere disponibile la rubrica livrare și plată →.
După ce comanda dvs. a fost plasată, veți primi un e-mail de la noi cu un link care vă va permite să știți unde se află în prezent coletul dvs.
În acest moment nu oferim transport internațional. Efectuăm livrări doar în Polonia si Romania..
Pentru a reduce utilizarea hârtiei, trimitem factura doar în format electronic. Documentul de vânzare este inclus în e-mailul de confirmare a plății comenzii dumneavoastră.
Lucrăm cu operatori de plăți de încredere care respectă cele mai înalte standarde de securitate. În plus, folosim criptarea SSL. Acesta asigură că toate datele personale pe care ni le trimiteți sunt criptate și protejate de terți. Respectăm liniile directoare și legislația aplicabile privind protecția datelor.
Plata prin card de plată (card de debit sau de credit) este posibilă direct prin intermediul gateway-ului de plată de pe site (Stripe) sau prin intermediul furnizorului de plăți PayU.
În cazul în care a apărut o eroare în timpul plății și nu ați putut finaliza achiziția, va trebui să plasați din nou comanda pe jameshawk.co.uk. Comanda anterioară, neplătită, va fi anulată automat.
Comandă
Nu este posibil să ridicați produsul în persoană la sediul nostru. Vindem doar prin comandă prin poștă.
Procedura de schimbare a unui produs este descrisă la rubrica retururi →. Vă rugăm să urmați instrucțiunile.
Vă rugăm să ne trimiteți un mesaj prin intermediul formularului de contact sau prin e-mail la support@jameshawk.ro. Echipa noastră va găsi imediat o soluție la această situație.
Dacă doriți să vă anulați comanda, vă rugăm să ne anunțați trimițându-ne un mesaj prin intermediul formularului de contact sau la support@jameshawk.ro. Anularea este posibilă numai înainte de expediere. Comenzile neplătite vor fi anulate automat.
Returnare și revendicare
Procedura de reclamație este descrisă în fila returnări →. Vă rugăm să urmați instrucțiunile.
Costurile de retur sunt în sarcina cumpărătorului și depind de metoda de expediere aleasă. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați returnări →.
Trebuie să ne notificați dorința dvs. de a returna bunurile în termen de 30 de zile de la data primirii. În termen de 14 zile de la notificarea dorinței dvs. de a returna bunurile, trebuie să le trimiteți înapoi în conformitate cu procedura de returnare → .